TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Przekonaj się, ile atrakcyjnych możliwości daje przedsiębiorcom marketing we wszędobylskim Google-u!

Czwartek, 25 lipca 2019 o 11:44, aktualizacja Piątek, 23 czerwca 2023 o 10:07, autor: 0
Przekonaj się, ile atrakcyjnych możliwości daje przedsiębiorcom marketing we wszędobylskim Google-u!

Rozwój globalnej sieci i związanych z nią społeczności postępuje niezwykle dynamicznie. Dominujący w tym sektorze reklamy internetowej Google oferuje mnóstwo interesujących usług biznesowych i marketingowych, które przynoszą szereg konkretnych korzyści. Jednak zdecydowanie największy potencjał ma pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce. Wprawdzie samo Google nie wspiera tego w żaden sposób, to bez problemu można znaleźć specjalizujące się w SEM firmy. Pozostaje „tylko” znaleźć kogoś skutecznego i godnego zaufania.

Google gromadzi mnóstwo informacji o internautach. Można z nich wyciągnąć konstruktywne wnioski

Który przedsiębiorca nie chciałby dokładnie wiedzieć, co myślą i czym kierują się jego odbiorcy? Znajomość szczegółowych preferencji potencjalnych klientów pozwalałaby tworzyć lepiej dopasowane oferty oraz znacznie skuteczniejsze reklamy. O ile o czytaniu w myślach nie ma mowy (na szczęście!), tak już na podstawie metodologii związanych z Big Data da się wyodrębnić ciekawe zależności w zachowaniach konsumentów. Prawdziwą skarbnicą tego rodzaju wartościowych danych jest Google Analytics. Osobną kwestią jest umiejętność rzetelnego przeanalizowania dostępnych w nim statystyk.

Wspomniany system służy zresztą nie tylko do przedstawienia ruchu na witrynie www. Analitycs to jedno z podstawowych narzędzi pracy fachowców z firmy AFTERWEB, których specjalnością jest pozycjonowanie stron internetowych w Google. Szczegółowa wiedza na temat tego, jak użytkownicy trafiają do firmowego serwisu, które podstrony cieszą się ich największym zainteresowaniem i co dokładnie przykuwa uwagę internautów, stanowi podstawę do ustalenia skutecznej strategii SEM i SEO.

Długofalowe pozycjonowanie stron internetowych w Google wymaga przestrzegania pewnych standardów

W żadnej branży nie brakuje firm chętnych na zajęcie topowych miejsc w wynikach wyszukiwania. W końcu ponad 92% kliknięć z Google-a zbierają witryny wyświetlające się na pierwszej stronie. Tak ostra rywalizacja sprawia, że w drodze na szczyt wielu szuka wszelkich możliwych skrótów. Eksperci z AFTERWEB stanowczo zaznaczają, że aktualnie próby manipulacji wyszukiwarką częściej kończą się kosztowną klapą niż błyskawicznym sukcesem. Stosowanie zabronionych przez Google praktyk w pozycjonowaniu stron przynoszą dotkliwe kary w postaci nałożenia na takie serwisy filtrów i banów. A roboty wyszukiwarki, uzbrojone w stale udoskonalane algorytmy, coraz lepiej radzą sobie z wykrywaniem brudnych sztuczek. Dlatego prowadząc wszelkie działania marketingowe związane z Google, należy zachowywać wyśrubowane normy jakości. I korzystać z usług takich specjalistów SEO i SEM, którzy przestrzegają najwyższych standardów.

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl